in

A cicák a marketingben is segítenek!

A hatalmas termékválasztékból nem könnyű kitűnni.




A különféle gyártók portékái tömött sorokban sorakoznak a boltok polcain. Hogy eldöntsük, melyiket válasszuk, általában a minőség és az ár a legfontosabb szempont, és persze a csomagolás. Ez az első, ami szembetűnik, így a színekkel és mintákkal próbálják felhívni a figyelmünket és vásárlásra ösztönözni.

Ebben látta meg a lehetőséget Vera Zvereva is, aki felkérésre a Milgrad tejtermékeinek csomagolását tervezte. Az orosz művész a macskákban látta meg a fantáziát, így egy bohókás, nagyszemű, kék cica került a tejesdobozokra és más tejtermékekre. A különlegessége a különböző pózokban rejlik, ami miatt látványos és variálható polcképet lehet kialakítani.

A sokféle minta lehetőséget ad az árufeltöltőknek és a vásárlóknak is a szórakozásra.

Valóban figyelemfelkeltő és mosolyt csal az arcunkra, ha ilyet látunk a sok egyforma, sablonos tejtermék között. Amilyen egyszerű, olyan nagyszerű, csak egy jó ötlet kellett hozzá.

Téged meggyőzne, hogy ezt vásárold, ha meglátnád a bolt polcán, vagy maradnál a jól bevált, megszokott terméknél?

Forrás: My Modern Met

Mi állhat a kutyák hirtelen fellépő agressziójának hátterében?

Ennivalóan bájos a szőrös kis burgonya