in

Kóbor kutyából lett az egyik autókereskedés reklámarca

A kutya kitartása meghozta gyümölcsét.




Brazíliában történt az eset, ahol egy kóbor kutya környékezte meg az egyik Hyundai márkakereskedést. Eleinte nem volt vele mindenki barátságos, sokszor elzavarták. Úgy gondolták, előbb-utóbb tovább áll, de a kutyus mindig visszatért. Ott sündörgött étel és némi simogatás reményében. Volt, aki enni adott neki, míg idővel megtört a jég, befogadták a kutyust a szalon dolgozói.

Először csak menedéket akartak neki biztosítani, de végül ennél sokkal komolyabb feladatot kapott. Miután túlesett az orvosi ellenőrzésen és megkapta a szükséges oltásokat, előléptették recepciósnak, aki fogadja az ügyfeleket.

A Tucson Prime nevet kapta az egyik Hyundai típus és a szalon neve után, ami a belépőkártyájára is rákerült.

A márkakereskedés menedzsere szerint nagyon jót tett a jelenléte mindenkinek, a dolgozóknak épp úgy, mint a klienseknek.

Az eb a munkáját nagyon komolyan veszi, szívélyesen, de kulturáltan üdvözöl minden betérőt és bármikor hajlandó bizonyítani az autók kényelmességét.

Annyian megszerették, hogy sok vásárló visszatér a kereskedésbe csak azért, hogy a kutyust meglepje valamivel. Saját Instagram-oldalt is kapott, és hamarosan szerepelni fog a Hyundai reklámkampányában is.

Kutya létére nagy karriert futott be, főként annak fényében, honnan indult.

Forrás: BoredPanda

Kecske tartja rettegésben a szomszédságot

Miért nem látunk szinte soha galambfiókákat?